NUFFNANG

Jumaat, 14 Oktober 2011

Pening nak memilih.....



Assalamualaikum..........
Ini adalah n3ku yg pertama dan terakhir kot utk minggu nie....
tgk betapa busynya aku......minggu nie tadi ambik cuti hari
isnin dan selasa utk pegi cari barang2 utk rumah.
Pas tu msk opis busy plk dgn 5S,memang xde masa
aku nak update blogku wlpun byk perkara yg nak aku
kongsi dlm blog.....
Cuti 2 hari tu aku ngan hubby pegilah kedai yg penyelia
projek rumahku skrg rekaman......dia kata murah
blh minta diskaun lg just ckp je namanya.....
tak tahulah aku murah ke tak kat kedai tu
sbb aku takde masa nak gi survei kedai lain
dan aku perlu beli spt sinki dapur dan bilik air
dgn segera sbb org nak buat ukur nak buat table top.
Memang kontraktor tu ada sedia benda tu semua
tp dia sendiri ckp x cantik dan klu nak ikut
citarasa kita sendiri belilah kat luar nanti
dia tolak harga pd dia...
Pening juga nak memilih nie,bukannya apa
byk pilihankan......
akhirnya aku beli le bowl semua kaler hitam
x nampak kotor.....

pergi kedai ni kat Batu Berendam(msk kedai nie siang lg,ni ambik gambar time nak blk)

tab mandi nie tak muatlah utk bilik airku...

ada kedai furniture juga tp tak sempat nak msk dah tutup....
sempat singgah kedai lampu yg bersebelahan kedai tu....





1 ulasan:

Unknown berkata...

wowieee..bestnya shoping brg rumah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...