NUFFNANG

Jumaat, 6 Mei 2011

Tips anak2 senang bangun pagi

Assalamualaikum...........
Semoga ceria dan dlm kesihatan yg baik berpjgan di pagi jumaat 2 Jamadilakhir 1432 H.
Tapi pagi nie aku nak share dgn kawan2 my experience almost every day akan berrlaku pdku....
nak tahu what is it??.....sorry to say... today is friday and every friday for english day from
8.00 am until 9.30 am.....so whatever must be speak in english(my just use broken english whatever.....lantaklah) if detectif get you speak in malay you can fine for one word for one cents......The money from the fine will be to contributed in Club.....
hehehehe apalah aku melalut nie
lain yg nak ditulis lain plk yg dicerita..........ok tajuk utamanya nie ha anak2ku nie,tiap2 pagi
aduuuuuh liatnya nak bangun pagi..........spi mode aku yg baik bangun pagi pun hilang apabila
time kejutkan diorg nie.......kawan2 yg bergelar ibu di luar sana 2,blh x share ngan aku
tip2 mudahkan anak2 nak bangun pagi nie......memang setiap hari aku habiskan masa stgh hingga 45 minitku pd awal pagi utk kejutkan diorg nie(diorg nie sapa haa??? anak2 aku le si kakak(izzati) ngan si abg (Najmi) amboi bukan main susah nak bangun.....sampaiku
rasa suaraku menjerit kejutkan diorg nie didgr hujung rumah sana sama blokku nie...
lagi 2 kadang2ku guna air sapukan dkt muka diorg nie.........pun kdg2 xnak bgun...
nak kata tido lewat x juga dlm kul 10 hingga 10.30pm 2 dah masuk tido.....

Aku google juga cari tip nak mudah bangun pagi nie.......InsyaAllah aku nak amalkan
pd anak2ku dan aku sendiri........tp yg aku jumpa kbykkan blog2 dr negara seberang ya pak!!
klu kwn nak baca sila klik sini sendiri......


imej dr google



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...