Selasa, 22 Februari 2011

My birthday giveaway

Assalamualaikum.....

sihat x hari nie semua2 blogger......diharap agar semuanya dlm keadaan yg menyenangkan ya....
Pagi nie spi opis dah spi parcel dr Puan Nina kat Johor atas meja.....
Gembiranya hati di samping dpt hadiah dan smlm pun dah dpt cukup tido......
smlm keja stgh hari saja coz dr pg ahad 2 dok kat opis spi pg smlm
coz nak siapkan rebase 2010 yg mesti siap tghri smlm........
spi saja rumah mkn dan sembahyang dulu pas 2 tido spi x sedar dunia....
hubby blk gan anak2 pun x sedar.....

Cite blk pasal parcel tadi,ia adalah aku join contest GA dr blog
:: Hope and dream 4 our future :: iaitu "My birthday Giveaway".
klu x silap dlm bln satu dulu aku join....dan aku teka betul dia punya birthday bila.....
dptlah perfume.....terima kasih daun keladi....


Ni le parcel betul tekaan dlm join contest 2 dah sampai....
Tada dpt hadiah perfume....wangi...







Rabu, 16 Februari 2011

Selamat Hari Maulidur Rasul

Assalamualaikum.....
Masa ni aku lg tgh busy kerja....kerja....kerjaa.....Rebase oh rebase.....tak sabar nak tunggu ko hbs...
tp lps hb rebase ni keja lain plk yg tunggu.......
Hari ni aku lwt sikit g opis.....coz mlm tadi kwn lama di Seremban ada dtg dan tumpang tido aku punya rmh....maklumlah hubby dia nak g b'arak awal2 pagi.....di sini aku ambik kesempatan
nak ucapkan selamat menyambut hari maulidur Rasul.....semoga tibanya hari nie akan bertambah lg iman kita dan amal ibadat kita....amin...

Sabtu, 5 Februari 2011

Cuti fikir kerja......

Rasanya blm terlmbt lg kot aku ucapkan selamat tahun baru cina pd kwn2 dan bloger yg menyambutnya.....klu 2 thn yg lalu pasti aku masa cuti camni tgh jln2 rumah kwn2ku yg bangsa
cina......rindu oii kat sibu.... pasti masa nie sana musin hujan klu x banjir...terasa meriah
klu tiba thn baru cina nie kat sana......
thn nie cuti klu ambik 2 hari je dah dpt seminggu cuti.....tp kali nie cuti dah kena beku.....
kena lak keja masa cuti.......tu le dok kat opis 2 buat keja lbh masa dan kita pun beku sama sekali.....
sejuknnya ekon.....ye le org x ramai 2 lglah sejuknya.....tp aku dah x blk kg dah sbln lbh rasanya.....
rindu sgt ngan anakku ijat yg kat kpg......wlupun cuti kena beku, aku nak blk jugak cuti umum nie....
keja 2 aku bawa blk kpg......buat kat kpg.......tp nie dah kpg aku trylah buat......tp byk yg aku x tahu
nak buat.....macamne nie.....mintaklah kwn2 yg bawa keja blk 2......sama cam aku x pandai nak buat.... nanti adalah geng2 sama x siap buat.......susah ngan keja nie jadi aku dok kat kpg cuti nie
pun x senang......asyik fikir hal keja je.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...