NUFFNANG

Rabu, 12 Januari 2011

Suatu hari.....

Hai lamanya dah x update blogku ini.....bknnya apa masa 2 x kesampaian je....
actly ade le juge cerita dlm kehidupan harianku sbg seorg ibu 2 putra dan 2 putri
yg semakin hari semakin membesar utkku tulis dlm blogku ini....
ye le asyik baca blog org dan byk perkara lain lg yg nak buat....
jadi x berupdate le blog aku nie...
Hari ni....
2 pun aku nak masukkan backdated n3....hehehehe..
begini le jadinya org yg bz...(iye ke bz)...
Nie aku nak tulis jugak dlm blog coz nie adalah first time aku gan hubby
bawa anak2 tgk wayang......perkara 2 t'jadi 'suatu hari'(hightlight sikit coz tajuk n3 hr nie)
masa cuti sklh thn lps...
(rasanya cite ni dah lama sgtkan coz thn lps 2..)
kite tgk le cite Hantu kak Limah blk rumah...masa 2 baru 2 minggu kot
main kat pawagam...
Kite tgklah kat MP Melaka........si kakak ngan abg khusyuk tgk x bising2..
si Ijat plk kejap2 bgn duduk gan ayahnya...si Izzyan ok je..nasib baik dia
dok diam n x jln2....
b4 2 hubby beli le air gan popcorn bg mendiamkan si Izzyan..takut jugak
dia x leh dok diam hampir 2 jam 2......
aku tgk cite ni x le lawak sgt....yg aku gelihati kat part si Johan
lari masa dia kat jamban 2 je...

Hbs tgk wayang..bwa le anak2 mkn kat Kenny rogers.....
blk rmh si Ijat cite le ngan neneknya dia tgk 'Tv besar'....
ye le dia mana tahu 2 wayang.....kan fisrt time.....
dulu waktu kecik si mak sedaranya ckp pasar 2 'rumah lauk'....ape2 le aje...


tunggu masa nak msk


hubby gan kakak tgh queue beli tiket





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...