NUFFNANG

Khamis, 2 September 2010

Kenangan Perpisahan Keluarga di Sarawak

Salam Ramadhan Al-Mubarak.....

Hari ni sudah 23 hari umat Islam menunaikan ibadah puasa.....
Ni dah hari kesepuluh terakhir kite bpuasa....dah tentu masa org masing2 busy buat
p'siapan raye....aku ...rasanye thn ni adlh tahun yg terawal aku shping baju raye anak2...
ape taknye sblm cuti merdeka aku dah cuti dulu spi anak2 akupun cutikan dr sklh
semata2 nak pg beli baju raye.....bknnye ape mls nak rebut dgn org ramai nanti
klu last mnit beli....ni pun gi ramai org juge....

Kuih raye beli je...setakat ni baru berjaya buat tat nenas gulung ....
dpt satu balang....hubby ckp x yah buat kuih....buang mase je...

Sempena raye dah dekat ni aku wlpn ade famly sendiri sini tp fmly
di S'wak jauh nun di sana tetap aku terkenang......ukhukh3....
kak Long,teh,sot ngan family diorg...
Untuk ubati rindu pd mrk semua yg jauh di sana....
layanlah gambar kenangan aku sblm transfer kat sini....
mak mentua aku pun ade ikut sekali dtg sane....anknya dah nak transfer sini
baru dia nak gi jln2 sane....

ni semue sedaraku kat kg Medang...

ni journey nak gi kpg aku kena naik bot...
hubby dan mak mentua..

bergambar depan replika ikan terubok di
Pekan Pusa...

dekat waterfronth Sri Aman ....blkg 2 sungai Lupar tau...
yg t'kenal dgn mitos Bujang Senang.....waktu 2 nak tgk benak tp time salah...
x dpt tgk benaknye tgk sg je le...

Kat Replika Burung Kenyalang di Pekan Sri Aman...

kat kedai kraftgn di Durin,sibu

Mak mentuaku sdg tawar menawar...

bergambar berlatar blkg Jambatan Durin,Sibu


di rumah mak Usu kat Sibu....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...