NUFFNANG

Jumaat, 10 Mei 2013

Bloglist June - Sept. 2013



* Sticky Post sehingga 31 Mei 2013,
sila scroll ke bwh utk entry terbaru *



~ Assalamualaikum ~





Alhamdulillah dengan izinNya dapatlah bulan ini kak Nurul
nak buat pencarian untuk Bloglist di blog picisan ini.
Sebab kak Nurul nak buat  bloglist baru nie kerana
skrg nie dah ada byk follow blog baru dan belum masuk dalam
bloglist jadi rasa nak lebih adil pada semuanya
kak Nurul nak merombak balik senarai bloglist tersebut.
Jadi sapa yg sudi join tu akan masuk dalam Bloglist June - Sept. 2013
Jomlah join......



Mudah saja syaratnya.

1.  Mestilah follow blog kak Nurul


2.  Boleh tinggalkan komen di entry ini dgn menaip
' Saya nak join Bloglist June - Sept. 2013'

ATAU

3.  Sesiapa yang terlebih rajin tu nak buat entry pun boleh dgn copy & paste
banner di atas dan tinggalkan link di ruangan komen.

DAN 

Bagi yang buat entry tu ada  FM Bandung untuk siapa yang  bertuah nanti.


4.  Tarikh tutup 31 Mei 2013

3 ulasan:

Unknown berkata...

sy pon nak join gak kak...

Fiza Rahman berkata...

' Saya nak join Bloglist June - Sept. 2013'

Klo sempat nnt saya buat entry yer kak.

Masya berkata...

saya nak join

Saya nak join Bloglist June - Sept. 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...