NUFFNANG

Khamis, 5 Januari 2012

Persediaan yg last minit.........

Assalamualaikum.......
Tahun nie aku shopping peralatan kelengkapan anak2 sklh memang
betul2 last minit.Macam thn lepas aku siap tempah semua baju sekolah 
kakak dan begitu juga baju kafa Najmi.Aku suka tempah sbb rasanya 
susah nak beli baju saiz kakak padahal memang x pernah cuba cari pun
tahu ajelah dia tu  dah sama besar dgn aku nie tp baru masuk darjah 5.
xpe le kakak janji sihatkan!
Kasut sklh memang setiap thn aku setia pd kedai bata je......
Kedai kasut nie aku ngan hubby sempat shopping seminggu sblm sklh bukak.
Org Melaka mesti tahu kedai nie kan......setiap thn sentiasa ramai ibu bapa
yg bawa anak2 shopping kasut kat sini.
Ok kasut dah berjaya dibeli,kakak ada sepasang coz yg thn lps ada 2 lg
yg elok,Najmi beli 2 pasang coz dia nie lelaki lasak sikit kasut thn lps
dah hbs lunyai dan si Izzat aku beli sepasang saja sbb dia tadika lg
x pki kasut hari2.

Baju sekolah aku shopping kat Bee Loon,Melaka,org Melaka(org Melaka lg)
mesti tahu kedai niekan,dulu kedai kecik skrg macam dah ada bangunan sendiri,
besar dan selesa beli kat situ dan ramai pekerja nak melayan kita.
Tambahan lg semuanya ada kat situ kelengkapan sklh.
Nak potong baju atau seluar ikut  saiz kita pun ada sekali.
Baju aku beli hari ahad 2 hari lg sblm sklh bukak.

Beg sklh plk aku beli sehari sblm sklh bukak,hari selasa.
Pegi kedai lain nie,tgk ramai jugak org yg beli last minit macam aku.
Lupa plk nak ambik gelagat memilih beg sklh utk anak2.





6 ulasan:

Unknown berkata...

Bee Loon Melaka? Kat mana tu? Tak tahulah...huhuhu

nazayiena berkata...

@~ yus ~
Bee Loon kat Jln Temenggong,klu Yus search kat google pun blh jumpa.Rasanya kedai nie memang lama coz husband Nurul pun waktu sklh dulu pun dah ada kedai nie,tu yg kita pegi sini je klu cari apa2 uniform.

Unknown berkata...

suka tgk persediaan sklh anak2..lmbt lg turn sy..hihi

Kakzakie Purvit berkata...

Tak kisah last minute janji ok. Hari ini pun dah masuk hari kedua anak-anak ke sekolah.

Teratak Hami berkata...

Akak pun last minutes punye preparation. Bata tu tak tahu le kat mana. Tapi Bee Loon tu hampir setiap hari ke sana. Sebab last minutes kan, banyak stok dah habis. Tu pasal hampir setiap hari akak pergi Bee Loon. Entah2 kira pernah berlaga bahu .. hehe

Unknown berkata...

Di melaka mane nak cari seragam sekolah yang murah2 n berbaloi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...