NUFFNANG

Jumaat, 30 September 2011

Yogurt Muffin Chip Coklat....

Dua hari lps aku ada cuba buat muffin.Nie pertama
kali aku buat muffin dan klu kek tu selalulah jugak.
Aku buat Yogurt Muffin Chip Coklat dan resepi aku
copy dr internetlah....
Nampaknya x jadi aku punya muffin tgklah gambar
di bwh.....biasanya muffin akan merekah atasnyakan...
Aku cuba google tgk blk resepi muffin,ooooo mungkin
aku terlalu cair adunannya macam selalu aku buat kek.
Apa yg aku jumpa dlm google adunan muffin x pyh
guna mixer just gaul2 je dan adunannya ada
keras sikit.Klu aku tahu mlm tu x pyh aku tambah
fresh milk lg semata2 nak adunan tu cair.
Tak pe lps ni nak cuba lg....





2 ulasan:

Unknown berkata...

adeh..lapar terus..:p

Unknown berkata...

oklah tu nurul untuk percubaan pertama.

Yus pernah gak buat muffin, sama mcm nurul tak berapa menjadi sangat kot..hihi. Prefer buat kek lagi..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...